طناح اليوم
زائرنا العزيز أهلا وسهلا ومرحبـاً بك ,, إن لم يكن لديك حسابا لدينا فننصحك بالتسجيل الآن حتى يصلك جديد البرامج والألعاب والمواضيع الهامه يوميا وذلك بالضغط على زر التسجيل أسفل هذه الرساله , والضغط هنا لمشاهدة كيفية التسجيل بالمنتدى ,, وإذاكنت عضوا لدينا فتوجه بالدخول الآن , وإذا كنت تريد التصفح فقط , فتفضل بالضغط على زر إخفاء , ونتمى لك وقتـاً ممتعا معنا .. إدارة منتديات ,, طناح اليوم
طناح اليوم
زائرنا العزيز أهلا وسهلا ومرحبـاً بك ,, إن لم يكن لديك حسابا لدينا فننصحك بالتسجيل الآن حتى يصلك جديد البرامج والألعاب والمواضيع الهامه يوميا وذلك بالضغط على زر التسجيل أسفل هذه الرساله , والضغط هنا لمشاهدة كيفية التسجيل بالمنتدى ,, وإذاكنت عضوا لدينا فتوجه بالدخول الآن , وإذا كنت تريد التصفح فقط , فتفضل بالضغط على زر إخفاء , ونتمى لك وقتـاً ممتعا معنا .. إدارة منتديات ,, طناح اليوم
طناح اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
طناح اليوم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اسف لكم جميعا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elbasha gemy
عضو نشيط
عضو نشيط

اسف لكم جميعا Empty
مُساهمةموضوع: اسف لكم جميعا   اسف لكم جميعا Icon_minitime1الإثنين 7 مارس - 15:30

اسف لكم جميعا على كلامى والله.
بس احب اوضح حاجه.
انا عارف انى اصغر منكم ويعنى انتو احسن منى ولفهم منى بكتير.
سؤال بس
المنتدى معمول ليه؟
مش عشان نفيد بعض ولا عشان نزود عدد المشاركات ونبقى مدير ولا مش عارف ايه .ليه؟
بنكتب مواضيع عشان نرد وبس مانستفدش منها
شكرا
انا اسف

mody
المدير العام
المدير العام
mody

اسف لكم جميعا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسف لكم جميعا   اسف لكم جميعا Icon_minitime1الإثنين 7 مارس - 16:03

ماشى يا عم جمى
متشكرين على نصيحك
أحمد الزعيم
عضو ذهبى
عضو ذهبى
أحمد الزعيم

اسف لكم جميعا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسف لكم جميعا   اسف لكم جميعا Icon_minitime1الثلاثاء 8 مارس - 9:54

بسم الله الرحمن الرحيم /

آنا بؤولك ياعم جيمى المنتدى ده علشين التثقيف ومعلومات عن البلد وهذا مايحدث به الآن وله حضرتك شايف غير كده ده من وجهه نظرى الشخصيه المتواضعه بس إلا هيفيدك فى هذا الموضوع أكثر هوه مستر كيموة وانه كلمتو وإنشاء الله هيدخل وهيرد عليك ويفهمك
Mada Elmangawy
المدير العام
المدير العام
Mada Elmangawy

اسف لكم جميعا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسف لكم جميعا   اسف لكم جميعا Icon_minitime1الثلاثاء 8 مارس - 22:07

فعلا يا أخى
وجزاك الله خير على هذا الموضوع المهم إللى كان من المفروض إنه يتكتب من زمان
وأنا معاك إنه المنتدى دهـ أو أى منتدى تانى عامـة يعنى بيتم إنشاءها فقط من أجل الإستفاده
ومن واقع خبرتى القليله جدا فى المنتديات أن هناك عدة مواضع للإستفاده من المنتديات
منها التعرف على أصدقاء جدد والتحدث مـع الآخرين
ومنها أيضا إستفادهـ ماديه وهذه الإستفاده فى حاله واحده وهى عندما يكون المنتدى منتدى شعبيا
ومشهورا وهذه الإستفاده الماديه تعود على كل من ( المديرين - المراقبين - والمشرفين - وأعضاء المنتدى المميزين ) ...
ومنها أيضا إكتساب الثقافـه بواقع إن العضو أو الزائر بيدخل على الموضوع من دول بيقرأ بالكامـل

وبالفعل أنا معاك إنه فيه ناس هنا فى المنتدى مش بيعملوا مشاركات إلا من أجـل الزيادهـ فى عدد المشاركـات
وأخيرا قولتلك ( أنا عارف انى اصغر منكم وانتو احسن منى ولفهم منى بكتير. ) ...
تثبت أنك على علم وصاحب عقل كبيـر يعرف أخطاء الآخرين بسهولـه

وفى النهايه
بجد إنت شرفتنا ف المنتدى
وياريت تكون معانا على طـول
...
https://tanahelyoum.hooxs.com
elbasha gemy
عضو نشيط
عضو نشيط

اسف لكم جميعا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسف لكم جميعا   اسف لكم جميعا Icon_minitime1الأربعاء 9 مارس - 15:12

شكرا جزيل لكم . بس ياريت مايكنش حد زعل من كلامى
انا اسف بجد
elbasha gemy
عضو نشيط
عضو نشيط

اسف لكم جميعا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسف لكم جميعا   اسف لكم جميعا Icon_minitime1الأربعاء 9 مارس - 15:18

ياستاذ احمد
انا كنت بذكر بس الناس
انا عارف ومتاكد انكم ناس بجد محترمه جدا وعارفين كمان ان المنتدى للتثقيف وكل حاجه مفيده
بس فى بعض الناس نست الكلام ده
وبعدين انا اسف بجد مش قصدى ازعل حد منى
كمان لو عايزين تمسحو الموضوع امسحوه
شكرا .

اسف لكم جميعا
صفحة 1 من اصل 1