طناح اليوم
زائرنا العزيز أهلا وسهلا ومرحبـاً بك ,, إن لم يكن لديك حسابا لدينا فننصحك بالتسجيل الآن حتى يصلك جديد البرامج والألعاب والمواضيع الهامه يوميا وذلك بالضغط على زر التسجيل أسفل هذه الرساله , والضغط هنا لمشاهدة كيفية التسجيل بالمنتدى ,, وإذاكنت عضوا لدينا فتوجه بالدخول الآن , وإذا كنت تريد التصفح فقط , فتفضل بالضغط على زر إخفاء , ونتمى لك وقتـاً ممتعا معنا .. إدارة منتديات ,, طناح اليوم
طناح اليوم
زائرنا العزيز أهلا وسهلا ومرحبـاً بك ,, إن لم يكن لديك حسابا لدينا فننصحك بالتسجيل الآن حتى يصلك جديد البرامج والألعاب والمواضيع الهامه يوميا وذلك بالضغط على زر التسجيل أسفل هذه الرساله , والضغط هنا لمشاهدة كيفية التسجيل بالمنتدى ,, وإذاكنت عضوا لدينا فتوجه بالدخول الآن , وإذا كنت تريد التصفح فقط , فتفضل بالضغط على زر إخفاء , ونتمى لك وقتـاً ممتعا معنا .. إدارة منتديات ,, طناح اليوم
طناح اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
طناح اليوم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

القضيه الفلسطينيه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elbasha gemy
عضو نشيط
عضو نشيط

القضيه الفلسطينيه  Empty
مُساهمةموضوع: القضيه الفلسطينيه    القضيه الفلسطينيه  Icon_minitime1الخميس 19 مايو - 13:44

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
ابقى ما اتكلم عايز اسال سؤال . ممكن.
اخلص.
ليه اما نيجى نعمل حاجه بنفكر فى المكسب مابنفكرش فى الخساره بتاعتها؟مايمكن تكون خسارتها اكبر من مكاسبها.
الموضوع
ان فى ناس طالعه فى ميدان التحرير عاملين مظاهره بيقولو النظر فى القضيه الفلسطنيه والوحده الوطنيه
طب اشمعنى الوقتى مانتو بقالكو عشرات السنين ساكتين
هو الجيش هيعمل اى ولا ايه بذمتكم.مش لما مصر تستقر الاول .مش لما حتى جيشك يطلع ع الحدود يحمى بلدك
وبعدين دا هما فى فلسطين نفسهم بيحاربو فى بعض فتح وحماس .طب بالله عليكم لو جينا نحارب وندافع عن فلسطين هتحارب مع مين
فتح ولا حماس.
عايز اقولهم حاجه
الحاجه اللى بتشيل اكتر من طاقتها بتنكسر
معلش طولت عليكم
بس بجد ده مش وقته خلينا نقف على رجلينا الاول
شكرا لكم
السلام عليكم
Mada Elmangawy
المدير العام
المدير العام
Mada Elmangawy

القضيه الفلسطينيه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: القضيه الفلسطينيه    القضيه الفلسطينيه  Icon_minitime1الإثنين 13 يونيو - 17:25

والله عندكـ حـق
أنا مش عارف الناس دول عاوزين إيه بالظبط ؟
وفعلا زى ماإنت قولـت
لما بلدنـا إحنـا تستقـر الأول نبقى ندعـم القضيـه الفلسطينيه
مش فى ظـل الظـروف الراهنه الصعبه إللى بتمـر بيها البلاد
وأنا شايف إن الناس دى لو إستمروا فى إللى بيعملوه دهـ
هنبقى زى فلسطين
وبدل ما يدعموا القضيه الفلسطينيه هيدعموا القضيه المصريه
وندور إحنا بقى على حد يدعمنا ويدعمهم
تسلم على الموضوع الجاااااااامـد
تقبل مرورى
...
https://tanahelyoum.hooxs.com

القضيه الفلسطينيه